پکیج تصفیه فاضلاب هتل

پکیج تصفیه فاضلاب هتل

گردشگری به عنوان یک صنعت در حال رشد در بخش اقتصاد جهانی است، با این حال، آلودگی های ناشی از هتل، طی سال ها باعث افزایش فشار بر محیط زیست شده است. یکی از مواردی که باید به آن توجه شود فاضلاب ورودی از هتل ها و مهمان خانه ها به محیط زیست است. به همین دلیل مسئولین این صنعت در تلاش برای کاهش تاثیرات منفی و مخرب بر محیط زیست هستند. پکیج تصفیه فاضلاب هتل یک راهکار مقرون به صرفه و کارآمد جهت تصفیه فاضلاب حاصل از هتل ها میباشد.

امروزه، بسیاری از هتل ها به شبکه انتقال فاضلاب متصل نیستند، بنابراین نصب تصفیه خانه فاضلاب برای هتل ها یک امر ضروری است. با استفاده از سیستم تصفیه فاضلاب، می توان قبل از انتشار در محیط طبیعی یا استفاده مجدد، بسیاری از آلاینده ها را از فاضلاب حذف خواهد کرد. پس از تصفیه فاضلاب هتل، می توان از آب تصفیه شده برای باغبانی استفاده مجدد کرد و یا می توان آن را دفع کرد.

لزوم تصفیه فاضلاب هتل

همزمان با گسترش روز افزون صنعت گردشگری و به تبع آن مصرف آب و تولید پساب و همچنین استاندارد های زیست محیطی برای ورود پساب به منبع پذیرنده مانند چاه جاذب، فضای سبز، لزوم استفاده از تصفیه فاضلاب هتل را بیشتر می کند. فاضلاب ناشی از هتل ها که به عنوان فاضلاب بهداشتی شناخته می شوند، در صورت عدم تصفیه درست می تواند خطرات میکروبی بیشماری را ایجاد کنند. پس با استفاده از پکیج های تصفیه فاضلاب هتل می توان به سادگی فاضلاب را تصفیه نمود و مجدد برای آبیاری فضای سبز استفاده نمود.

هدف اصلی تصفیه فاضلاب هتل

هدف اصلی تصفیه فاضلاب هتل، این است که از بیماری های خطرناک، برای انسان جلوگیری شود. فاضلاب هتل طی چندین مرحله از طریق تخلیه و جمع کننده ها تصفیه می گردد.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  فاضلاب های صنعتی

پکیج تصفیه فاضلاب برای هتل ها و استراحتگاه های کوچک، متوسط ​​و بزرگ، معمولا بسیار کوچک و جمع و جور هستند که شامل روش های تصفیه مکانیکی، شیمیایی و بیولوژیکی است که می تواند آلودگی محیط زیست را به حداقل برساند.

آشنایی با پکیج تصفیه فاضلاب هتل

تصفیه فاضلاب می تواند کمک شایانی به کشور بمنظور مقابله با بی آبی که هم اکنون دامنگیر کشور شده است نماید. تصفیه فاضلاب در هتل ها باعث می شود تا بتواند از پساب خود دوباره استفاده نمایند. بطور مثال هتلی همچون هتل طوس مشهد که بیش از 100 مترمکعب در روز آب مصرف می نماید، در صورت استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب می تواند روزانه حدود 2 میلیون تومان آب را صرفه جویی نموده و به چرخه بازگرداند.

پکیج تصفیه فاضلاب هتل به روش هوادهی گسترده EAAS

فرایند تصفیه هوادهی گسترده یا EAAS یکی از روش های تصفیه بیولوژیکی فاضلاب است که در پکیج های تصفیه فاضلاب بهداشتی استفاده می شود. طی این روش از فرآیند لجن فعال به صورت مکانیزه به طور معمول شامل تصفیه، هضم و حذف جامدات استفاده می شود. لجن بازمانده، تخلیه و به واحد های تصفیه برده می شود. این روش تصفیه فاضلاب، برای به حداقل رساندن هزینه های طراحی برای تصفیه فاضلاب در جوامع کوچک، مدارس و مناطق توریستی بسیار مناسب است.

پکیج تصفیه فاضلاب هتل به روش MBBR

فرایند تصفیه فاضلاب به روش MBBR، همان روش لجن فعال هوادهی گسترده می باشد. در این روش برای افزایش سطح تماس و به دنبال آن افزایش جمعیت میکروارگانیسم ها در حوض هوادهی و افزایش راندمان تصفیه فاضلاب و همچنین کاهش حجم و فضای اشغالی تصفیه خانه، داخل حوض هواهی از پکینگ مدیا استفاده می گردد.

مزایای استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب هتل

  • نیاز به حداقل فضای ممکن جهت نصب و راه اندازی
  • کاهش روغن و چربی کدورت آب و فلزات سنگین تا 95 %.
  • این پکیج تصفیه به صورت پیش ساخته بوده و طی کم ترین زمان در محل قابل نصب و راه اندازی می باشد.
  • کاهش BOD و COD تا 90 %
  • سهولت در آبگیری و مدیریت لجن
  • هزینه نصب و راه اندازی بسیار پایین سیستم تصفیه فاضلاب هتل مهاب
  • کمترین استفاده از مواد شیمیایی مصرفی
  • کاهش سطح زمین مورد نیاز تصفیه خانه
  • کاهش تعداد واحدهای فرآیندی تصفیه خانه
  • کاهش هزینه های بهره برداری و هزینه های جاری سیستم تصفیه
  • عدم نیاز به اپراتور حرفه ای
  • سهولت در حمل و نقل پکیج تصفیه فاضلاب هتل
  • بهره برداری خودکار و پیوسته
  • تجهیزات ساده و راهبردی آسان
  • کاهش آرسنیک و ترکیبات فنلی تا 80 %
  • کاهش بار میکروبی و مواد جامد معلق تا 99 %
  • قابلیت افزایش ظرفیت بر اساس نیاز مشتری و توسعه
  • کم ترین مشکلات بهره برداری در مقایسه با روش های شیمیایی و بیولوژیکی
اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  روش‌های تصفیه آب دریا

شرکت رزآب صنعت، از بزرگترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی ، نیمه صنعتی و خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . رزآب صنعت با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب با کارشناسان فروش رزآب صنعت تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد. همچنین می توانید از سایت تخصصی ما در زمینه تصفیه آب نیز دیدن کنید. برای مشاهده سایت کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *